torsdag 23 oktober 2008

NY HERRE

I helgen kanske jag då får träffa dig för första gången på väldigt länge i festliga sammanhang.
Trodde först inte att du ens skulle bry dej om att komma men jag tror att innerst inne så vill du komma och du är fruktansvärt nyfiken på hur min fest kommer att bli.
Men igår så verkar det som att du bestämt dej för att komma.
Kul, tycker bara jag.
Jag har absolut inget emot det (såklart).
Hade inte blivit ledsen om du inte kommer, men lite besviken såklart.
Blir glad att du vill anstränga dej lite och komma på "min" fest.
Men sen vet man aldrig, du kanske hinner ändra dej igen, man vet aldrig med dej.

Som sagt så känns det ändå som att jag mer å mer börjar komma över dig.
Du finns faktiskt inte i tanken hela tiden längre.
Var å hälsade på ett par kompisar i början på veckan.
Träffade en mycket trevlig herre... kanske nåt att hänga i granen, vem vet ??
Han kommer väl oxå eventuellt på lördag så vi får se vad som händer där...
Jag är mycket förväntasfull över denna dag, det vill jag lova.

Inga kommentarer: