tisdag 28 oktober 2008

OJDÅ !!!

Kan ju bara bekräfta att det blev en ny herre i helgen.
Dessutom mitt framför ögonen på dej!!!

Hade fått några sms av dej tidigare under kvällen att du skulle dyka upp.
Du kom när nästan alla hade gått och du kom när jag satt mitt upp i en kyss... oups.
Och du var dessutom nykter!
Men vi hälsade å pratade lite, du sa inget då men nu i efterhand har du allt börjat efterspana lite.
Först börjar du kommentera en massa saker på hans FB sida, sen när börjar ni prata så mycket med varandra? Även om ni vet om varandra så är det väl inte så att ni känner varandra direkt..?

Igår frågade du mej en massa saker på msn å jag vet att du bara ville veta hur det gick sen!

Frågan är hur mycket du tog åt dej eller om du bara fick dej en tankeställare? Det lär vi väl se framöver.
Jag kan ju erkänna att mina tankar har gått mer till den nya herren på senaste dagarna.
Men ok då, du finns ju fortfarande in mitt hjärta ändå.

Inga kommentarer: