fredag 17 oktober 2008

SKA VI TRÄFFAS ?

Helg igen....
Har funderat starkt på om jag skall fråga dig om vi skall träffas någon dag.
Bara som vänner, för att prata lite och bara umgås.
Vet att jag borde låta dig vara helt å hållet men eftersom du nu har börjat ta kontakt med mej och vi faktiskt inte träffats på över 2 månader så varför inte ??
Vi skulle ju vara vänner som du sa...


Jag tror att du börjar undra lite vart du har mej.
Eftersom jag inte kontaktat dej över huvudtaget på senaste och bara svarar dig väldigt kort när du tar kontakt med mej.
Har ju sett att du besöker mina sidor och tittar på bilder... Jag SER allt du gör hos mej...hehe!
Så egentligen borde jag vänta tills vi ses av en slump eller tills du säger något... men jag orkar nog inte vänta sålänge.

Får se hur jag gör i den där saken.
Skall fundera på det ett tag innan jag gör något förhastat iallafall.
Förra helgen var det ganska nära, då du bad mej komma med mat till dej på bakfyllan... men jag sa NEJ!!! Jag skall erkänna att jag hade stor lust att göra det, men min starka vilja om att spela svårfångad gjorde att jag stod emot.
Är ganska stolt över mej själv faktiskt. Hade det varit för 1 månad sedan så hade jag kommit direkt!

Ha en trevlig helg allihopa.

Inga kommentarer: