fredag 3 oktober 2008

KAPITEL M SLUT

Nu är det helt slut!

Så omoget, så känslokallt, så fruktansvärt löjligt!!!
Hur kan man vara så omogen?
Du har raderat mej helt från ditt liv, tagit bort mej från alla vänlistor, blockerat mej på msn och nonchalerat mej totalt. För vad då?
Jo, det undrar jag med.
Jag har inte gjort ett skit mot dej. Snarare tvärtom.
Men på senaste har vi varken setts eller pratats vid eller någonting och ändå så tar du bort mej ur ditt liv bara sådär, utan en enda anledning eller förklaring.

Jag är inte ett dugg ledsen, faktiskt.
Mest arg och frukstansvärt glad!
För jag tycker bara att detta var bra.
Nu känner jag mej renad och uttömd, kan äntligen gå vidare.
Jag har med detta insett vilken j**la idiot och skitstövel du är som bara gör som du själv känner för, tänker inte det minsta på andra och andras känslor. Inte ens på dina egna killkompisars känslor... fy sjutton vilken skitstövel du är!

Du är en riktig tjejmissbrukare som absolut inte har varken hjärta eller hjärna på rätt ställe.
En falsk player, det är var du är!
Jag är så glad att mitt liv med dej nu faktiskt är över.

Ett sista avslut kommer att ske i helgen då jag skall hämta mina saker.
Då är det första gången på 2 månader som vi kommer att ses och att kanske prata... Eller jag vill inte prata, har inget att säga till en sådan idiot som du. Jo, kanske "Ha ett bra liv, hoppas vi aldrig mer ses!"

Nu är det dags att gå vidare i livet...
Undrar vem som blir nästa kapitel.
Helt klart redo att träffa den rätta nu som har hjärtat på rätt ställe och vet vad kärlek är.

Ha en trevlig helg på er där ute!
Det skall jag ha genom att fira med att gå på Ladies Night och njuta av riktiga män! ;-)

Inga kommentarer: