tisdag 30 september 2008

RÄDD FÖR ATT TRÄFFA DEJ

Igår så fick jag då ett nytt meddelande från dej på msn.
Men vad handlade det om då ??
Jo, att jag skulle hämta mina möbler... hur kul e den då ?!
Trodde först att det var en ursäkt till att du skulle börja prata med mej, men det var bara det.
Du frågade inte ens hur jag mådde! Det var jag som fick fråga dej för att du skulle fråga mej... Ghaaa! jag blir tokig på detta!
Vad har jag gjort mot dej ??
Ingenting!!!
Jag har gjort allt rätt man bara kan göra, till och med fööör mycket och ändå så får man skit tillbaka!

Men om jag nu skall hämta mina möbler så betyder det att jag eventuellt måste få träffa dej.
Jag är rädd för att träffa dej.
Rädd för hur mina känslor kommer att reagera och rädd för hur du kommer att vara mot mej.
Vi får se hur det går.

Än en gång, jag tror faktiskt att jag fortfarande tycker om dej, väldigt mycket.
Svårt att säga om jag fortfarande älskar dej eftersom vi inte haft kontakt på över 2 månader! Men jag tycker faktiskt om dej...

Inga kommentarer: