söndag 2 november 2008

PROBLEMET MED MEJ

Kan inte få den nya pojken ur mina tankar.
Ok, vi känner knappt varandra, men jag kan verkligen inte sluta tänka på dej och jag vill bara träffa dej hela tiden och mysa med dej.
Du var så himla mysig och höll om mej och passade plats åt mej..

Igår på fyllan tog jag ju då reda på ditt nummer, som jag sagt till mej själv innan att jag absolut inte skulle göra. Skickade iväg ett sms, som var ganska snällt och ytligt ändå men fick ju inget svar.
Förstörde typ hela kvällen för att jag gick runt å tänkte varför du inte svarade.
Ghaaa!
Varför skall jag jämt bli så besatt av folk och varför kan jag liksom inte bara låta tiden gå sin sakta lunk å se vad som händer.
Shit asså, jag skrämmer ju iväg folk när jag håller på som jag gör.
Det är det som är problemet med mej.
Min besatthet av folk!!! Och av fel folk dessutom verkar det som.
Nu låter det som att jag hållt på som sjutton, men det har jag faktiskt inte gjort.
Har egentligen tagit det rätt lugnt ändå med dej... men jag borde låta dej ta kontakten och initiativet till saker och ialla fall vänta å se vad som händer.
Jag får inte vara för PÅ.

Men jag behöver ju närhet, värme och farmförallt kärlek.
Att känna sig älskad och behövd av någon.
Att känna dina armar runt om mej vad det bästa som har hänt på länge skall jag tala om.
Det var ren njutning.
Att bara ligga tätt och mysa ihop....

Inga kommentarer: