lördag 8 november 2008

DET BLIR ALDRIG SOM MAN TÄNKT SIG

Har inte uppdaterat nu på ett tag igen.
Dumt, för nu har det hänt grejjer igen.
Fick sms av dej i torsdags.
Ett gondatt sms, med sov gott, pöss å kram.
Blev fruktansvärt förvånad och glad såklart. Hur kom detta sig ??
Jag svarade såklart... så svår får jag inte vara.
Sen hördes vi av lite mer på fredagen via mail.

Å nu; ja, då sitter man här en lördag kväll och väntar på ett besök från dig... =)
Vi skulle ju båda ta det lugnt i helgen eftersom jobbet väntar på mej imorgon igen...
Jag kom med förslaget en filmkväll... och du tackade inte nej!!!
Men eftersom du eventuellt hade planerat en kväll med polarna så skulle du höra av dig.
Jag har gått hela dagen å väntat på att du ska höra av dig, för jag tänkte att denna gången gör verkligen inte jag det!
När jag trodde som mest att du glömt av mej så klingar det till i mobilen å det är ju såklart du!
Leende på läpparna... YES!

Eftersom du ändå är hos polare i samma område som jag bor så skall du komma förbi en stund senare. =)
Det blir aldrig som man tänkt sig.
Jag skulle INTE höra av mej... vilket jag har gjort liiiite grann, men även du har ju.
Vi skulle vänta med å träffas till först nästa helg kom jag överens om med en kompis.
Ja, å nu sitter man här.... i väntan.

Det blir aldrig som man tänkt sig... men det bådar ju bara gott =)
Trevlig lördag på Er!

Inga kommentarer: