torsdag 9 oktober 2008

GLAD ??

Ja igår ringde du!
DU RINGDE!!!

Jag blev faktiskt chockad.
Egentligen hade du heller inget att säga.
Kan tänka mej att du bara ringde för att kolla om jag ens svarade.
Det du hade att säga kunde du lika gärna tagit på msn eller sms...
Men, men... det betyder väl att jag har blivit "intressant" nu igen, eller?
Frågan är om jag är intresserad ??
Självklart är jag det på ett sätt.
För jag är ju fortfarande kär i dej.
Men kan jag tillåta mej själv att bli lurad å sårad igen, för jag känner på mej att jag skulle bli sårad igen.

Åh, jag vill egentligen bara träffa dej.
Titta in i dina mörka bruna ögon, känna doften av dej och känna din närhet.
Men så lätt skall du inte få det denna gången...


På ett sätt är jag glad... var glad hela kvällen igår.
Hade och har fjärilar i magen å känner mej lycklig igen, det var längesen jag gjorde det kan jag tala om.
Men jag vet inte... jag hatar ju dej egentligen !!!
Så som du har behandlat mej.

Jaja, tiden får utvisa vad som händer.
Det är upp till dej att ta kontakt, jag gör det inte.
Nu skall jag spela svårfångad ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojj men gud =S och han är känd av polisen sedan tidigare, frågan är om sånna verkligen ska ha hund? Fan det är ju sjukt.. Jag bävar inför dagen då jag ska gå ut första gången själv en kväll =((((