fredag 26 september 2008

ETT HEJ

Fick ett hej igår på msn!!! Tyvärr var jag inte vid datorn igår på hela dagen och jag såg det inte förrän nu på morgonen när jag kom till jobbet.
Men jag blev förvånad... du har tänkt på mej, du ville prata med mej... eller ??
Hjärtat slår lite fortare på mej nu.
Hoppas bara inte att du tror att jag ignorerade dej för att jag inte svarade. Men samtidigt, vad gör det om du tror det...!? Du har ju ignorerat mej i snart 2 månader så det kanske bara var bra.


Skickade iväg tre frågor till min spåtant också (jag vet.... men jag tror faktiskt på sådant) som jag också fått svar på nu.
Här är mina frågor och svaren jag fick:

1. Jag och X har tidigare haft en relation, finns det någon chans att vi kan försöka igen??
Svar: Ja, det verkar så, ni verkar bli tillsammans igen.

2. Har X, några som helst känslor kvar för mig??
Svar: Han tänker genom vad han känner för dig, behöver reda ut det. lite rädd är han för ett eventuellt förhållande med dig. Han verkar vara på sin vakt.

3. Jag har varit mycket deprimerad den senaste tiden, ser det ljusare ut (känslomässigt sett) framöver ??
Svar: Känslomässig börjar en bättre period i januari 2009. Maj 2009 kan innebära oro igen, men när månaden har gått över inser du att du har oroat dig i onödan.


Ett litet ljust hopp har gått upp för mig nu. Egentligen borde jag glömma dig totalt för du är inte någon bra person för mig, men jag KAN ju inte glömma dig och JAG VILL ju ha dig tillbaka.
Jag VILL ge oss en andra chans!

Inga kommentarer: